September 25, 2009

2nd Day Of Eid...

Raya kali ini kami sekeluarga beraya di Kampungku tercinta, Segamat...

1st day mcm biasela, bermaaf2an, tp xsempat nk beraya rumah sedare-mare, yg sempat pn 1 rumah je... ini semua gara2 ayah aku yg membuat keputusan utk pulang pada hari yg kedua.. padahal sebelum balik kg dah ckp nk balik 3rd raya... memang sabar... so, adik2 aku mintak izin nk g main boling... huhu...


emmm, kat sini adik bongsu aku, lutfi belajar main... boleh tahan gak la dia main... then, tanpa disedari tempat kitorng duduk tu besebelahan dengan classmate aku, Syed Taufiq.. hehe, xsangkae boleh terserempak... syed pinjam aku jadi juru gambar dia... xpe2, raye punye pasal... hehe...

2 comments:

  1. oit, ne chat box?
    btw nk wish epy besday!!
    ^_^

    ReplyDelete
  2. tak buat la chat box...
    tq chep... baru pasan... tqvm...

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.