June 21, 2009

Holiday!

6hb Jun 09 hari tu, aku berpeluang bercuti dgn keluarga aku... seronok sgt... sebab 1st time dapat bercuti cukup semua ahli kluarga... Tapi sepatutnya flight ktorg 5hb, dsbbkn ade masalah teknikal tu yg jd 6hb.. mase dpt tau flight delay, hilang terus keseronokan aku.. tapi hilang hanya sementara je... hehe.. then, aku sekeluarga Z00M ke Langkawi...

Mmg seronok sangat... aku rase korang pn tau kn tempat2 yg akan dilawati bila g kat Langkawi ni... kn2...


Dalam perjalanan balik ke rumah, ade pulak unfortunate event yang berlaku kat kereta yg aku naiki... boleh pulak rosak.. ni semua gara2 adik aku yang bawak laju gile.. ikutkan lepas subuh dah boleh sampai rumah... ni tak, petang jadinye...
anway, alhamdulillah kami selmat sampai...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.